7 Eylül 2016 Çarşamba

Kitapsız

Okumasak olmaz mi ? - Olur. Gerçekten mi? - Tabiki de. Ne yaptın dün gece ? - Sonelere mısır topluyordum. Mısır, sone derken ? - Pardon dün gece shakespeare bizdeydi de onunla sohbet ettik. Senlik değil. Hmm laf mı sokuyorsun? - O nerden çıktı ki. Neyse sen söyle bakalım beni seviyor musun ? - Neredeyse gök ikiye ayrılacak sana olan sevgimden. Göğe ne oluyor ki ? - Ah be Sabahattin Ali keşke bu devri de görseydin. Bizim komşu Sabahattin'den bize ne. Ne dedin? - Yok bir şey. Sen yine bana mı söyleniyorsun? - Seviyorum. İçten değildi bu sefer ben anladım seni. -Canısı Füsun'un seni kıskanacağı kadar seviyorum. Füsun kim ? Tanıdık biri mi ? Yoksa ... Aman Allahım - Hayda hani Kemal'in Füsun'u var ya. Ha bi de Kemal da mı var ne yaptın sen alçak herif? -Orhan Pamuk yazdı ya ondan bahsettim. Kime yazdı? O da mı kıza yazıyor? Yeminle siz yoldan çıkmışsınız tuhhh size. - Tamam kapatalım bu konuyu. Olur. Nç nç nç. De hadi bakalım beni ne zaman isteteksiniz? -Kuyucaklı Yusuf'u örnek alsam iyi olacak derim. Bak yine biri girdi aramıza delirteceksin beni be adam. - Biri değil be kadın kardeşini seviyor ya hani sonra kaçırıyor. Allah seni kahretsin ben artık bir şey demiyorum. -Pardon üvey kardeşini ..... Haaa çok fark etti yaa - Kuzum anlatamadım herhalde. Anlatsan ne olacak kardeşini kaçırmış ırzına geçmiş işte adında hayır yok bilmem nerenin yusufu. sen ensest misin? - Bravo ensest ne demek biliyormuşsun. Ne sandın beni sen qeşmerrr sor Sokrates'in alaya almalarını Nietzsche'yi kalın duvar yazılarını Freud'un tabuyu Zizek'in Turner'in eşitliği Adler'in yaşama sanatını Jung'un ruha yönelişini daha sayayım mi? -Bismillahirahmanırahimmmmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder